Damlaaa35 gittim iyi bir doktor ama ben Bucadan geldiğimi söyleyince neden geldin buraya dedi:) tabi bir de çokta bebekle alakalı bir şey anlatmadı bana, her şey yolunda olduğunu kötü bir şey söylememesinden anladım:) ultrason fotoğrafı da verdi ama sanırım kullandıkları ultrasondan kaynaklı bebek pek belli olmuyo :)