Kizlar merhabalar cok klasik olucak ama bende 9 ay boyunca dogum hikayelerini okuyarak gecirdim . Hamileligimin basindan beri rahat bir hamilelik gecirdim surekli hareket halindeydim herkezde oldugu gibi bendede tedrgnlik vardi ilk dogumum cok uzun sureli ve zorlu gecmisti ustunden 5 sene gecmesine rağmen o anlari unutamam. Neyse gelelim 2. Doğumuma bal kizim gelmek bilmiyordu 40 +5 olmustuk artk ogun kontrolm vardi virus muhabbetinden dolayi direk dogum haneye yonlendrdiler neyse bende bir gun onceden geceden hafif adet sancilarm oldu ama duzenli degildi nst baglandi sanci cikti ama ben hissetmiyordum ebe hadi gel bi muane edelm artk seni dedi ve 4 cm aciklik ben sokk hemen yatis verdi doktoru bekledm o arada esimi aradim hastane cantalarini al gel bugun kizimiz geliyor dedim oda hemen geldi yatisim yapildi 1 saat sonra doktor muane etti 5 cm olmustu aciklik ama bende sanci hic yok hemen suni sanci bagliyalm cok hizli ilerler dogurursun dedi ben istemdim kendi sancilarimi bekliyelm dedm karar verdk sancilar hafif hafif artmaya baslamisti saat 1 de dogumhaneye yatsim yapildi gece 10.30da artik ben sancilarimi hissetmeye basladm o sirada hep yurudum hic yatmadim hep ayaktaydim bunun cok etkisi oluyor kesinlikle hep ayakta kalin yuruyun ilk yarim saatte bir gelmeye basladi ve cok hizli ilerledi sonra 7 dk bir yarim saat sonra 5 dk bir gelmeye basladi o sira ebe tekrar muane etti 7 cm olmustu bu ana kadar derin derin nefes alarak sancilarimi karsiladim tekrar odama geldm yarim saat sonra 3dk bir gelneye basladi ve artik beni zorluyordu ebeyi cagrdim cagrmamla bir anda patt suyum geldi iste o an zorlu sancilar basladi saat 12.30 kadar idare ettm derin nefes alark tekrar ebeyi cagrdm hadi bakalm dedi 8 cm di sonra yere bi bez serdi ebem sancilarimi yere comelerek karsiladm iste bu an bagrmalrm basladi artk dayanamiyrm tekrar bakti aciklik tam ikinma hissi gelnce ikin dedi ama artik gucum kalmamisti bir ikindim olmadi ikinci ikinmaya calstm hadi bak basini gordum sacli bir bebegin var dedi ucuncu ikinmamla guzel kizimi hemen kucagima verdiler cok sukur o an butun agrilarim bitmisti sonra cok ikinmamdan dolayi dikislerim oldu fakat ne kadar blmiyrm ebem soylemedi dusunme sen bunlari dedi cok sukur kizimda bende suan iyiyiz 3 gunluk olduk benim hikayem boyle kizlar Raabbim sizede kolay dogumlar nasip etsinn sağlikla kucaginiza alin yavrularinizi biraz uzun oldu sormak istedikleriniz varsa yantlarmm😍😍