SevilayBayram Arkadaşlar bilen biri söyleyebilirmi şu hafta olaylarını 😂 mesela ben şu an 27+5 im. Yani söylerken 28.hafta diyorum. Doğru deil mi
Busegulce SevilayBayram canım 27+0 -27+6 28. Hafta deniliyor Banu çiftçinin programı öyle izlediğim diğer doktorlar da öyle diyor bende çok düşündüm acaba 35. Mi 36. Mı haftadayım diye 😅
SevilayBayram Pekii teşekkür ederim. Yani buradan yola çıkarsak 27 mayıs-3 haziran da 32.haftam oluyo. 3 haziranda 32.haftam bitiyo . Ama dr.banu çiftçinin programda 32.haftam 10 haziranda bitiyo görünüyo. Kafamı bu program karıştırdı açıkçası
musti28 SevilayBayram ulturasondaki haftayla bebeğimizin haftası tutmuyor cnm benim doktoruma göre mesela ben 32 haftalık hamileyim ulturasona göre 33 bana göre 31 😂 ama en doğrusu bence adet tarihine göre hesaplamada ne çıkıyorsa o hem ilk gebeliğin se 10 gün önceden bile Doğum olabilir ☺️ Senin hesaplama doğru yani
SevilayBayram musti28 😂😂 aynenn yaa her program farklı bişey diyoo. Benmde mesela ultrasonda karın çevresine göre 3 hafta önde dedi doktor. Çalışabilir çalışamaz raporu aldığımız zaman anlıycam herlde
SevilayBayram Tamamdır banu çiftçinin programında çizelgeyi tek tek inceledim. Kayma olmuş haftalarda ya . Sığmamış tarihler bi yerden snra kayma olmuş