htc34sdkl Hanımlar, deterjan ve şampuan olarak ikisinden hangisini tercih etmeliyim? Mustela bana fazla pahalı geliyor o yüzden bu ikisinden birini almak istiyorum.
tazeanne_ htc34sdkl instagramda ki mühendisinoğlu dün Bi paylasım yaptı cnm sanpuanlarla ilgili Bi bak istersen uygun olanlarda var içinde
Minikonunannesi1 htc34sdkl sampuan olarak ebebek baby me markasini alabilirsin 750ml i 15 lira yorumlardada herkes memnun
bilaloguzunannesi htc34sdkl az önce oğlumun kıyafetlerini yıkamaya başladım unibaby hassas ciltler icim aldım 😊 şampuan ve bebek yağı olarakda sebamed aldım 😊
Eeddaaa Ben herşeyi unı baby aldım canım kokusu harika ve yorumları da keza öyle dalin kesinlikle kimyasal dolu
cerenmavzer htc34sdkl Dalinin alerji oranı yüksek diye biliyorum bende ünibaby aldım onu kullanıcam deterjan olarak duru granül toz deterjan ünibaby yumuşatıcı tercih ettim
il-cn Ben ikisini de kullanmayacağım ama hangisi derseniz uni baby derim. Durumunuz varsa başka markalara bakmanızı öneririm.
ozgeya htc34sdkl Baby me,siveno ya da minoris şampuan hem temiz içerikli hem fiyat olarak uygun.Deterjan olarak duru granül kullanıyorum.Dalin ve unibaby malesef kimyasal dolu.
gorkem_ htc34sdkl ben de deterjanı unibaby aldım. Hatta daha demin bebisin çamaşırları yıkadım. Mis gibi koktu ortalık :)
HandeNur22 Bende arastiriyorum.ama uni babyde agirlastim cevremdeki herkes uni baby kullaniyor hatta islak mendilini aldim bile simdiden