baliminannesi06 😄😄 çok normal sonuçta çocuk anne ve babadan alıyor genetiği kanı vs. Örneğin benim annemde A rH+ babamda ve bende A pozitifim, aynı olmasında hiç bir sakınca Yok yani , eğer kan uyuşmazlığı olursa sorun oluyor o da şu şekilde anne negatif (-) baba pozitif (+) olursa sıkıntı oluyor uyuşmazlık çıkıyor bunun dışında bi sıkıntı olmaz canım