Belmaaa Sevgili anneler site açıldığından bu yana alışveriş yaptınız mı sorun yaşayanlar yaşamayanlar olarak yazsanız☺️ 33+3 oldum zıbın alt üst takımlar almak istiyorum kararsız kaldım gelir mi diye
Mrcmk77 Belmaaa ben yaptım biraz geç kargo yapıyolar sadece ayın 23nde alışveriş yapmıştım dün verilmiş kargoya :) tek sıkıntısı o vaktin varsa sorun olmaz bence
benim-kalbim-o Belmaaa Ben istedım hemende geldi bi sorun yaşamadım pazar istedim pazartesi kargoya verildi çarşamba elimde oldu 😊
Beebisimm Belmaaa ben 23 nisan da sipariş oluşturdum, dün verilmiş kargoya, geniş vaktiniz varsa sipariş oluşturun :)
busraydinli Belmaaa ben lcw genel merkezde çalışıyorum. Şuanda tüm lcw çalışanları depolar da dahil olmak üzere nöbetleşe çalışıyor. Bu sebeple hem çalışan azlığından hem siparişlerin yoğunluğundan geç veriliyor kargoya. Ama haziranda doğum yapacak olanlar sıkıntı yapmasın her türlü gelir
Aysiscim Ben 30’unda siparis vermistim, bugun kargoya verilmis. Sokağa cikma yasagini düşünürsek bence gayet hızlı kargolandı ☺️
Nurtugce01 Belmaaa ben geçen hafta almıştım bi kaç takım kargoda şuan biraz geç 4 5 gün sonra verildi kargoya. Ablam devamlı alır hiç sıkıntı olmadi şimdiye kadar iadelerde de sıkıntı olmuyor rahatlıkla alabilirsiniz
Nese_2770 Belmaaa pijama almıştım doğum sonrası için o yüzden de iptal etmek istemedim müşteri hizmetlerini arıcam
Nslhnakn Belmaaa ben hiçbir sıkıntı yaşamadım battaniye, pike takımı ve odası için 4 tane kırlent almıştım cuma akşamı sipariş verdim salı günü gündüz geldiler🥰