Hll3840mhmt Tetanoz aşısı yaptırmayan var mı? Varsa ne sebeple? Burda bi post okumuştum aşı gecesi düşük yaptım dye korkuyorum o yüzden yardımcı olur musunuz
Fts2020 Hll3840mhmt ben yaptırıdm iki doz dogumdan snra bi tane daha varmış galiba doktorum yaptırmamı söylemişti yaptırdım korkacak bişi yok bence bişi olmaz Allahın izniyle
Bsrlmnemr Hll3840mhmt ben yaptırmadım canım ama şu sebeple ; geçen sene elime bir şey batması sebebi ile aşıyı vuruldum daha sonrasında ateşim çok yükseldi o sebeple mi bilmiyorum belkide nezleydim o da etkilemiş olabilir.. Ama 40ı buldu ateşim tetanoz aşısında da ateş yan etkilerde var bildiğim kadarıyla. Doktoruma söyledim istersen vurdurma dedi ben de kendi isteğimle sağlık ocağında vurdurmak istemiyorum dedim..
saree Hll3840mhmt Ben yaptırdım 2 dozunuda şuan kızım kucagımda uyuyo 5 ay 21 günlük ❤️ Aşılar önemli bence aksatmayın 🙏❤️
Denizkaplan Hll3840mhmt ben ıkı hamıleşıgmdede yaptrdım dusuk olmasının sebebı aşı oldugunu sanmıyorum
Fts2020 Hll3840mhmt ya hiç hatırlamıorm 19 dam snramıydı neydi 36 olduk cok şükür korkma bende kol agrısı falan olmadı iyi düşün iyi olsun canm yaptır derim 😊
MerveKeskiner Korkma cnm iyi dşün i olsun Allahın izniyle ilk dozda bn kolumu 5 6 gün oynatmakta zrlanmışdım 2 dozda pek ağrılı gcmiyo ama ilk aşımda gce eşim koluma degince yatağın içine oturup ağladım hatta çok kötüydü cnkü bzmkinin ruhu bile dymadı ama
Sergenayten22 2 dozunuda yaptirdim ilk aşı 20. Haftada diğeride 1 ay sonra oluyor. Merak edilecek bisey yok ilk aşıda 2 güne kolum ağırdı
Bulantii Hll3840mhmt bence doktorlarınıza güvenin bu konuda. Her tetanoz vurduran bebeğini kaybetse kimse sağlıklı doğum yapamazdı çevremdeki herkes vurdursu ve gayette sağlıklı bebeklerini kucaklarına aldılar korkmayın aşı önemlidir o arkadaşın başka bi sıkıntısı vardır belki de o yüzden olmuştur bilemeyiz 🤷♂️
Deletedmom189 Hll3840mhmt ben de yaptırdım hiçbir sey olmadi ikinci dozu yaptiracagim hatta yakinda. Oyle postlara bakip da asinizi ihmal etmeyin bence. Asidan degildir bence o dusuk oyle denk gelmistir.