Mrcmk77 Allah allah bana hiç öle yapmıyo canım yaa bende yeni gectim hatta elek tirigim tuttu gibi diye bilirim Eltimin kız kardeşi onda dogum yaptı sürekli arıyordu o bir sıkıntısı oldugu zaman ayrıca 18 gün öce dogum yaptı arkadasım hata bana şöyle bişiy anlattı
dogum işlememine başlamış bir hastası aramiş telefonunu onuda asistanı acmiş dogumda arkadasım diyor asistanıda kapatmış hatta ertan bey sormuş kimdi arayan diye oda bi hastanız demiş dönüşü yap hastama demiş arkadasım masadayken duyorum diyo herseyi amaliyatta oldugumu dönüş yapıcagımı söyle demiş asistanı o numaraya dönüş yapmış amaliyatı esnasında sipinal dogum yaptı arkadasım o anlatı bana bende onun memnuniyetinden dolayı başladım ertan beye ama şimdi.şaşırdım siz böle söyleyince 🙄