Newmommy Merhaba yeni anne oldugumu ogrendim bta degerim 370 cikti sizce ne zaman doktora gitmeliyim ve siz kan veya idrar testinden sonra ilk ne zaman doktora gittiniz lutfen yardim edinn
Fatovebebegi Newmommy reglinjz ne kadar geçti doktora gidin baksin ultrasonla kaç haftalık olduğunu söyler size
Bsrlmnemr Newmommy adet bitiminden bir hafta sonra gidin doktora.. Bende beta 5000 falan olmadan karından bakıldığı zaman kese gözüktü.. 3000lerde falandı galba
mlsmrtgl Newmommy öncelikle hayırlı olsun rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin 🙏🏻🌸 10 gün sonra gidebilirsin canım hem keseyi görmeye müsait olur değerin . Hemde folik asit başlatmış olur doktorun .
Yesmckmk İki günde bir hcgnin 2 katı olması gerekiyor o zaman sağlıklı gebelik olduğu anlaşılıyor ama ultrason için garanti gittiğimde görüyüm keseyi bebeği diyorsanız hcg 5.000i geçince gidin bence
Rabia95 Newmommy sabredebilirsen 6’yı bekle derim :) o zaman keseyi görürsün. İnşallah kalp atışını da duyarsın 🙏🏻😇
Nurtugce01 Newmommy canım ben ogrendigimin ertesi gün gitmiştim ve doktor protestan başlamıştı bence fazla bekleme allah korusun düşük tehliken varsa beklemek senin zararına olur