Seray123 canm tatlıdan, beyaz ekmekten, makarna pirinç karbonhidrat’tan, hamur işinden, kızartmadan ve hazır meyve sularından uzak dur şeker oranı yüksek onlarda. Bulgur tüket, tam tahıllı ekmek tüket, yeşillik tüket sebze olarak bol, süt ve süt ürünlerin yağsız ve ya az yağlı tüket, protein ağırlıklı beslen, kuruyemiş tüket.
Benim tokluk şekerim yüksek çıkmıştı doktorum 12 gün sonra açlık şekerine bakıcaz demişti o da yüksek çıkarsa diyet ya da ilaç kullanımı olacak demişti. 12 gün içerisinde yazdıklarımı uyguladım ve açlık şekerim 84 çıktı normal çıktı doktorum ne uyguladysan işe yaramış bu şekilde devam et dedi. O şekilde beslenmeye devam ediyorum