Deletedmom95 ne güzel sizin son seneniz canım. Allah yolunuzu bahtinizi açık etsin 🙏🏼 insallah canım. Pandemiden dolayı ben pek çıkmıyorum çarşıya, çıkarsam ve vaktim olursa sana muhakkak öncesinde buradan mesaj atacağım. Olur da lojmana yolunuz düşerse kesinlikle beklerim evime canım benim 🙏🏼