Kızlar 19.5 haftalığım gelişimi 2 hafta önde gidiyor ama bebeğim ilk zaman ki gibi çok haraket etmiyor bazen çok haraketli bazen duruyor bir iki saat genellikle geceleri uyutmuyo bile haraketleri ama gün içinde çok az sabahtan beri hiç hissetmedim ilk hissetğim zaman gibi haraket etmiyor böyle olan varmı endişeleniyorum birde dün gece toplandı bi yere acıttı karnımın bi tarafını lütfen bilgisi olan yazabilirmi