38+2 dun aksam uzeri sancilarim basladi ama duzensizdi.buyuk tuvaletin varmis giviydi surekli gittim geldim yapamadim midem bulandi kafam kalkmadi cok halsizdim sonra sancilar geçti. Sonra belime sicak.su falan tuttum agrilarim hafifledi derken belime oturdu. Ortadan ikiye aurilcak gibiydi geceden beridirde kasiklarimda dolgunluk var yere eğilip biseyi alabiliyordum simdi karnimin alti aciyor egilemiyorum yururken kalca kemiklerim aciyor tüm belirtilerim bunlar.