Muvahide doktoruma sormuştum sırt üstü yatmakta bi sakınca varmı diye sırt üstü yattığında bebeğin ağırlığı senin kalbine giden damarlara basınç uyguladığı için tansiyon düşer sadece dedi uzan tansiyonun düşer gibi olduğunda yan dön demişti yani nasıl rahat hissediyosan öyle yat yüz üstü yat demiyorum tabi ama sırt üstü rahat ettikçe yatabilirsin demişti bebeği bi zararı yok dmişti