Bera07 inşallah sağlıkla kavuşuruz canım 🙏 ben memoriale gidiyorum. Daha önce medstar topçularda müjde hanıma gittik ama hiç memnun kalmadık. Benim kanamam vardı ama beni 2 saat abartmıyorum 2 saat bekletti. Kendisi de yemeğe çıktı. Muayene saatimden 1 saat 15 dk sonra beni aldı. Bir daha da gitmedim. Memorialdan çok memnun kaldım ama doğum ücretine 5.600-6000 TL (sezeryan ve ikiz) gibi bir rakam istiyorlar tam rakamı hatırlayamadım. Ayrıca erken doğum olursa yoğun bakım İçin bebek başına günlük 200 TL. Ben aslında buna bozuldum çünkü diğer tüm hastanelerin yenidoğan yoğun bakımı doğum ücretine dahil