7+5 haftalık hamıleyım belimin tam ortası okdr agrıyor ki yuruyemıorm ayakta zor duruyorm .doktora gıdıorz cok sükür skntı gorunmuyor ama bu bel agrısı bni mahfetti . Caresi var mı bide bnm gıbi olan var mı . Buaralarda canm hic bısy ıstemıyor acıkıyorm ama mıgdem almıyor korkuyorm bebegim gelısmıck dıe