Kızlar çok şükür bu gece 23:58 de doğum yaptım oğlumda aynı gün doğdu aralarında tam 3 yaş var nasıl denk geldi boyle 😀 doktorlar inat etti 12 den önce dogurttular🥰 Bursalı anneler soruları varsa yanitlayabilirim. Sakın korkmayın devlet hastanesi diye çok ilgililer tek odalarda sancı çekip doğum oluyo çok titizlikle davranıyorlar . Rabbim hepinizi tek avazda kurtarsin ben 6 da gittim 12 olmadan doğurdum💥😀