Ben beşli koydum canım yanına da battaniye koydum zaten içine çıtçıtlı bady üstüne alt üst takımını giydirip şapka takip veriyorlar eldiven çorabı tamam . Ben üç takım koydum yedekli yeter 10 lu almaya gerek yok bence dün gece doğum yaptım taze anne olarak görüşüm bu 😀 10 lu olmasa da oluyo ☺️☺️