Meraba kızlar burda hergün doğum hikâyelerini okuyup acaba ben ne zamn dogurcam diyodum 30 nisanda tam 40 haftamiz dolacak 29 nisanda kontrolümüz vardı kontrole gittik hersey yolunda doğumla ilgili hiç bir belirti yoktu doktorum alttanmuayine etti 1 hafta daha bekleye biliriz açılma ağrı sanci yok dedi 30 nisan sabahı uyandim 8 yaşında kızımda var Virüs başladığından beri evden hiç çıkmadık annemle aramız 5 dk mesafe doğuma gitmeden annemi son defa göreyim diye düşündüm kızımla kahvaltiya gittik saat tam 9 bende çok rahatim agrım falan yok aman Allahım oda ne tam kahvaltida bi anda aniden suyum gelmeye başladı ben şok 😢 ne yapsam evden eşimden habersiz çıktığıma mi yanayım annem son zamanlari görmesin üzülmesin derken gözünün önünde suyumun gelmesine mi yanayım neyse kısa bi şokun ardından hemem aldım kizimi koşa koşa eve gidiyorum hemde ne koşmak resmen işiyorum yolda doktorumu aradim agrım yok suyum geliyo diye hemen gel acilmanda vardir dedi sonra eşimi aradım izin alıp gel diye sonra kayinvalidemleri aradım onlar gelesiye ben çantaları falan herşeyi çıkardım kizlar suyum gelirken aklıma geldi hemen aldığım depent hemen ondan giydim çok çok rahat doğuma giderken mutlaka alin eşim gelmeden biz hastaneye gittik 11 de yatisim yapıldı 3 santim acilmam vardi dogumhaneye alındım 12
de bakildi hala aynı suni sanci takıldı 10 dakika sonra 4 santim oldu hemen epidural iğnesi yapıldı hiç hissetmedim bile çok fazla uyuşmadım ağrıları hissettim ama o kadar şiddetli değil en son 4 gibi bakıldı 8 santim olmuş acilmam catala alındım amn Allahim oda ne aşırı derece uykum var dogurcam ama resmen gözüm kapanıyo doktorum resmen guluyo aç gözünü doğumdayız diye😆neyse 3 defa ikinmamda sonra oglusumun saçlarını gördüm o an hersey bitti minigim kollarimdaydi şükürler olsun Rabbime 3650 gr dünyaya geldi gayet saglikliydi o gece hastanede kaldık 1 mayıs günü evimize geldik şu an yanimda mışıl mışıl uyuyo Rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin inşallah ilk doğumum çok zor geçmişken bu doğumun cok güzel sular seller gibi geçti her doğum farklıymış darısı başınıza inşallah bizde burdan mezun olduk artik😍😍😍