Benim bi yakınım da oldu hatta kız göğsünü cerrahi işlemle uyuşturarak yardırdı aşırı iltihap olmuş tu hatta bende yanındaydım operasyonu geçirirken doktor ne yaptın da göğsün bu hale gri dedi doktor da çok iyi bir cerrahtı bebeğin emmedigini göğsünün rahatlaması için sıcak tampon yapıp sürekli sadığını ve sütün gelmediğini söyledi doktor kızmıştı böyle birşey se sıcak değil soğuk tampon yapmak gerekliymiş çünkü sıcak süt damarların da sütü akışkan hale gelip meme ucunda toplandığını bebek de emmeyince kanalda kalıp iltihaplandıgını pompanın da hepsini boşaltamadıgını söylemişti soğuk tampon sütün akışkanlığını yavaşlattığını söylemişti bence soğuk dene belki bi faydası olur du bnm akrabam rahatlasın diye düşün elektirikli sobayı açıp önüne oturuyordu sıcak havluyla tampon yapıyordu evde süt sağma makinesiyle sağıyordu artı bide üstüne özel hastaneye gidip hastanenin süt sağma makineleri daha kuvvetli oluyordu orda da sütünü sağdırıyordu ama yinede başına gelen geldi işte