Kezban1354 Gündüzleri çok az hareketli geceleri daha çok hareket ediyor gündüzleri korkuyorum acaba bişey mi var niye hareket etmiyor diye uyuyor sanırım bide yeri daraldı ondan mı acaba 🙂
masalsii Kezban1354 bizimde tam tersi gündüzleri habire ittiriyor ordan oraya dönüyor geceleri tık yok ben sabah kalkıp kahvaltı yapana kadar uyuyor sanki😂
Alhanastar 39+4üz bizim de öyle. Gündüzleri tek tük, akşamları kıpır kıpır. Yine de saatleri sayın 2-3 saatte bir hissetmeye çalışın.