Merhaba arkadaşlar doktorum gynomax xl isimli fitil verdi içerisinde 3 adet var 3 gece art arda kullandım sonuncusunu dün gece verdim. Sorum şu ki fitilden sonra sarı akıntım daha yoğun olmaya başladı bu normal mi aranızda kullananınız var mı acaba ? İçimdeki enfeksiyonu mu söktürüyor anlamadım ?