Busraasafekinci Dokunamıyorum, uçları özellikle yaralı gibi hissettiriyor. Neden acaba, normal mi bu durum? Nasıl geçer acısı?
Mothersone Busraasafekinci normalmiş cnm aynı şey bende de oluyor 33+2 deyiz 3 gündür göğüs ucu kremi (lansinoh) kullanıyorum baya işe yaradı tavsiye ederim
Niloylay Busraasafekinci nemlendir sürekli canım oluyor maalesef vazelin sür geceleri zeytinyağı sür elinde krem yoksa