Enguzelhediym 23+2deyiö canım nefes alamama bende 3 aydır öksürükten kaynaklı var öksürüğümünde geniz akınyısı ve reflüden kaynaklandığını teşhis ettiler 3 aydır tabiri caizse anam ağladı öksürmekten öksürünce kusuyorum haliyle idrar kaçırıyorum yaşam kalitem 0 geceleri daha çok öksüeüyorum falan 2 gün uyuyabilsem geceleri şükür iyiyim diyorum sonra yine sar başaa sabaha kadar köh köh.. Aynı zamanda kasılmalar bendede oluyo heleki öksürüp kusunca 😔 bi yandan bebek büyüdüğü için belime baskı yapıyo sürekli yamuk yürüyom 🤷♀️