Bsrlmnemr Songulkaya benim sertleşme durumu geçti canım geçerse de aynı durum geçerli oluyor mu ki? Sadce vajinadan ağrı vuruyor ara ara.. Sende üzülme normal doğum için en erken zaman zaten 36+3 derler 2 haftan kalmış bebiş 2 hafta dayanır bence dua ederiz.. 🌸
Songulkaya Bsrlmnemr geçtiyse sıkıntı etme o zaman canım dinlen dikkat et yine de 🤲 teşekkür ederim allah razı olsun umarım dayanır 2 hafta daha yaramaz kızım
Songulkaya Ern Ben hiç hissedemiyordum ama hep 40in üzerinde çıkıyordu 60i falan buluyordu. En son ilaçlarla biraz azalınca eve gönderdiler dinleniyorum şuan ama kasilmalarim hala var 😔
Zeynepsa Bsrlmnemr haftasını hatırlamıyorum ama sağlıklı bir doğum yaptım dayanılmayacak ağrınız olmadığı sürece telaş etmeyin