Tuugceoz Kizlar beylikduzunde devlet yada ozel hastane ve doktor hakkinda oneride bulunabilirmisiniz ucretleri nedir ben suan devlete gidiyorum ama dogum icin cok kararsizim
Htc_bgm Ben medihause hastanesine gidiyorum kamer hocaya muayene ucreti 80 lira dogum normal 1500 sezeryan 2000diye hatirliyordum