Kızlar bende şeker yüklemesi yaptırdım şeker çıktı , dahileyeye gittim o da diyetisyene yönlendirdi ve günde 7 kere şekerimi ölçüp yazmamı istedi haftaya da kontrole götüreceğim , insülin vermek istemiyorum dedi diyetle çözmeye çalışalım en balta dedi inşallah düzelir🙏🏻