Sedaagltrn Merhaba 15 haftalık hamileyim benim ile aynı zamanda olan arkadaşlar nasıl ne durumda ne hissediyor nasıl besleniyor Merak ediyorum ? ☺
EdaMesut Sedaagltrn 15+5 im. Ve ikiz annesi olucam insallah ☺ Durumlar iyi haftaya cinsiyet öğrenicez bakalım. 🙏
AyseBal Bende 15+4 üm ☺ İyiyiz çok şükür biraz karnımda ve bacaklarımda kasılmalar oluyor sür yoğurt ve protein ağırlıklı beslenmeye çalışsamda mide bulantılarından fazla bişey yiyemiyorum az az bide günde en az bir saat yürüyüş iyi geliyor 🤗
Sedaagltrn AyseBal mide bulantılarım geçti 3 hafta kadar oldu şimdi tiksintiler yok sabahları safra var sadece baş ağrım çok fazla 15+2 benimde haftaya öğrenicem inşalllah cinsiyetini de yoğurt ve süt çok severdim ama şimdi yemek istemiyorum hiç
AyseBal EdaMesut Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ne mutlu çifte mutluluk sağlıkla gelsinler inşallah🤗
Sedaagltrn EdaMesut maşşallah bi kız bi oğlan olsun ben hep öyle isterdim 😀😀 benimde 15+2 haftaya öğrenicem inşallah cinsiyet
EdaMesut AyseBal amin 🙏 çok teşekkür ederim. Allah seninde evladını hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin ☺ Çifte mutluluk evet ama ağır geçecek sanırım 😌
Sedaagltrn Nur1234 Merhaba benimde 15+2 o kasılmlar bende de oluyor normal herhalde benim baş ağrılarım çok fazla
EdaMesut Nur1234 kasiklarda ki agri bebeğinizin yerleri genişliyor ee büyüyorlar artık 😃 korkmayın bendede oluyor 😌
EdaMesut Sedaagltrn ağzından bal akıyor ☺ İnsallah öyle olur. Hepimizin istediği gibi önce sağlıklı olmaları ama gonulde yatan bir kız bir oğlan olması. Eşimde böyle olsun çok istiyor 🙏🤗