1Minikmucize Kızlar 33+2 deyim ama aşırı sıkıntılı geçiriyorum şu günleri ben 36 37 hafta olunca doğurmayı düşünüyorum isteğe göre oluyo mu bu durumu yaşayanlar var mı (bu arada sezeryan olacağım için böyle düşünüyorum)
Sibellllo 1Minikmucize 36 değilde 37.haftada sezeryan olabilirsin doktorunla konus.Ben konustum kısmetse 37.haftada bende sezeryan olmak istiyorum.Bebeklerin akciger gelişimi 37.haftada tamamlanıyormus daha erken aldıramassın
Busegulce 1Minikmucize en azından 37 haftayı doldur canım bebeğin gelişimi için bende çok zorlanıyorum ağırlar kramplar halsizlik 36. Haftaya girdim 1 buçuk 2 hafta sonra gelsin istiyorum
Suveydaa 1Minikmucize yok kuzum sen istediğin zaman olmuyor da bebeğin ne zaman isterse o zaman oluyor 😊 sezeryan istesen bile şuan doktorlar 38 haftadan sonra yapıyorlar sezeryanı öncesinde sağlıklı giden bir hamileliğin varsa zor
1Minikmucize bernazafer1 yatakda dönemiyorum af ederisin bacak aramda hareket ederken kütür kütür ses gelio ve çok acıyo midem aşırı yanıo bulantımda arttı
TAkilicci 1Minikmucize arkadaşım yanlış anlama ama bunlar çoğu gebede olan şeyler o haftada özele gidiyorsan evet doktorun ile görüşüp gün alırsın ve seni doğuma alır fakat bebeğin ne zaman gelmek isterse o zaman olması onun için en iyisi
Seheralya1905 Hayır canım bebeği küveze alırlar ama 38 haftan dolunca herhangi bri sıkıntı yaşamazsın
1Minikmucize TAkilicci aynen ama benim ikinci gebeliğim o yüzden sezeryan olucam drla beraber ksrarlaştrcaz günü yani
Minnakanneeeeee Bende 33+4 aynı sıkıntı bende de var adim atlamıyorum adeta haftaya Dr gitçem bakalim ben 38 oldumu cıksın diyorum 😂
ElanrBlkc Minnakanneeeeee 33+5 im bnde. Şuan hem ishal hem kusma var. Yarın kontrole gidecem. Bende şimdi alsa bile kabul ederim perişanım
1Minikmucize Busegulce bir yandan hemen doğaun istyorm bi yandan da biraz daha kalsn biraz daha gelişsin belki virus de biter die düşünüyorum ama 2 ci gebeliğim olmasına rağmen çok zor ilkinde hiç bilemedim
1Minikmucize ElanrBlkc aynen son ayda kabızlık sorunu oluyomş genelde ama bndede ishal sorunu var tabi bide aşırı bulantı😔
Minnakanneeeeee ElanrBlkc ilk defa dün gece sahura sancıyla uyandım karnımda saf tarafta taş gibi kaldı gerildikce gerildi eşim bile korktu😀😂
ElanrBlkc 1Minikmucize ölücem yeminle tuvaletten çıkamıyorum. Boş mide kusuyorum. Dayanamıyorum artık bebe taş gibi olmuş
bernazafer1 1Minikmucize anladım ama biraz daha kalmalı inan bendede var sıkıntılar ama saglıklı gelsin diyorum katlanıyorum çok şükür ne olursa olsun katlanırım bebeğim için sabır coğu bitmiş zaten az kaldı :)
Caglass 1Minikmucize Doktorlar anne karnındaki bi gün bile çok önemli derken erken doğmasını istemeyin bence. Kendi iyiliğiniz için evladınıza kötülük etmek bu başka açıklaması yok