Kızlar merhaba bu ara buraya sık sık yazıyorum. Biz 33. Haftadayız erken doğum riski olduğu için ilaç kullanıyorum ve yatıyorum sürekli. Son bi kaç gündür çamaşırım ara ara damla damla ıslanıyor fakat idrar mi kaçırıyorum su mu bilemiyorum 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Bilgisi olan var mı ?