Daha 11. Haftadayım sola yatıp uyuyakalıyorum çişe kalkerken bakıyorum sırtüstü uyanıyorum sonra gözümü bi açıyorum sağdayım Bidaha kaltığımda yüzüstü yatmışım 😀😀 Sonrada kendime çok kızıyorum çocuğumun üstüne yattım diye 🤦🏽♀️😀😀😀ileriye alıştırmaya çalıştırıyorum kendimi ama ileriki haftalar dönmemi engellicek göbeğim zaten 😍