Rabiasare Bebeğinizin hareketlerini en erken ne zaman hissettiniz ben 16 haftalık oldum ikinci gebeliğim ve birkaç hafta oldu hissedeli önceleri çok minik hareketlerdi şimdi resmen tekmeliyor maşallah 🧿😍😍😍
Misssimsek Rabiasare ilk gebeligim. 12.haftada ilk hissettim sonra 16 ya kadar bida hissetmedim. Şimdi 29 olduk maşallah takla atıyor kordonuyla ip atlıyor halay çekiyor resmen karnimda 😂
Ekim16 Rabiasare kalabalık ortamda öyle bir hareket ediyor ki anlatamam tabi benden başka kimse görmediği için kendini nasıl ifade edeceğimi şaşırıyorum dört gözle onlarda hissetmek için bekliyorlar 😄 bu arada 17. Haftamdayım kıpırtılar sadece ben hissedebiliyorum
gizem-58 Misssimsek 🤣🤣🤣 cinsiyeti ne acaba 🤔 benimki çok hareket ediyor bu haftada bukadar hissetmem normalmi bilmiyorum
Rabiasare Misssimsek kızımda bu haftalarda yeni yeni hissetmeye başlamıştım bunda çok daha erken hissettim 😊
Rabiasare gizem-58 malesef cinsiyetini bende öğrenemedim henüz virüs dolayısıyla erteliyoruz ama kızım bu kadar hareketli değildi tekme atmaz sadece yer değiştirdi bunda çok farklı acaip hareketli ve tekmeci bi bebek 🥰
gizem-58 Rabiasare bende öğrenemedim çarşamba öğrenicez inşallah çok hareketli haftaya göre hareketli bebek erkek diyorlar ama bilmiyorum 😬😘😘
gizem-58 Rabiasare ben ilk hissettiğimde çok korktum ani bi zıpladım yani uzandığım yerden görümcemde korktu noldu felan dedi 😅ilk defa içimde birşeyler kıbırdadı Napim
Rabiasare gizem-58 bende öyle biliyorum erkek çocuk genelde tekmeci olur kız çocuğu yer değiştirir derler bende öyle olmuştu gerçektn
Rabiasare Ekim16 aynen dün o kadar hareketliydi ki dönüp dönüp karnıma baktım dışardan belli mi diye ama henüz dışardan gözükmüyor 😀
iremgun Rabiasare bugün 17 haftalık olduk tam. Sabah şöyle bir şey oldu sağ tarafımda yumru gibi bir şey oluştu 4 5 sn kadar sonra kaydı gibi bebeğimdi herhalde😊
Rabiasare iremgun evet canım bebektir o çünkğ belli bi yere toparlanıyorlar sertlik oluşuyo o an sonra yer değiştiriyorlar 🥰