Dilayozy canım geçmiş olsun seni korkutmak şüpheye düşürmek istemem ama sadece kendimde gördüğüm şeyi söylüyorum sana, bende ilk üşüttüm zannettiğim zaman sabah kalktığımda boğazımda tuhaf bişey olduğunu hissediyodum hatta sağ bademciğin şiştiğini farkettm ağzımda dilim bi tuhaftı tarif edemiyorum ama sonradan zaten diğer belirtiler başladı bende şiddetli ani baş ağrısı eklem ağrısı mide bulantısı ama bunları atlattım çok şükür hemde hastaneye gitmeden evde kendim atlattım ama sonradan bende tat ve koku alamama belirdi birden ve o kadar kötü bişey ki yaşayan bilir gerçekten ama yememi içmemi kesmedim hatta daha çok yedim dikkat ettim tat ve koku alamaynca test yaptırdım, kronik bi hastalığım olmadığı için kolay atlattım Allaha şükür o yüzden hemen hastaneye gitmek istemedim çnkü hastaneye gitmekten bende korkuyorum