Senamasal Kızlar en son 3 Nisan’da adet gördüm ve adetim düzensiz oluyo 3 Mayıs kan verdim BETA HCG <0.100 ÇIKMIŞ AMA DOKTOR W GUN SONRA YENİLE KAN SONUCUNU DEDİ SİZCE NEDEN OLABİLİR BOYLE OLUP YÜKSELEN VARMİ ACABA ???
Prensesannesi96 Bendede 0.100 cıkmıstı çünkü belki geç döllenmedir daha tutunmamıştır ama değer negatif 7 üstüne gebelik var deniyor neden 2 gun sonra yenile dedi onu anlamadım bende