Gzd Bugün 40+1 olduk , 1 haftaya kendi sancım gelmezse suni sancı ile doğumum başlatılacak. Suni sancının kendi sancılarımızdan daha ağır olduğunu okudum hep biraz korktum açıkcası, kendi sancım gelmesi için ne yapmalıyım 🙄
NeslihanPiaAbac Gzd merdiven çıkmak,sıcak duş doğumu hızlandırıyor diye okumuştum buradaki tecrübeli arkadaşlardan.
Busucan Gzd Canım doktorum bol yürüyüş,squat yapma ve ilişkiye girmeyi önerdi. Açılmayı hızlandırıyormuş ama maalesef gelmeyecekse ne yaparsan yap olmuyo ☹ O yüzden hayırlısı deyip bekliyoruz 🙏🏼
Gzd NeslihanPiaAbac sıcak duşa girmeye başladım cnm inşallah yararı olur, binamızda merdiven yok onu deneyemiyorum 😅
Gzd Busucan yürüyüş yapıyorum cnm ama kasılmalarım yoldayken olunca baya kötü oluyorum 😪 squata başlıyım şimdi dizi izlerken iyi olur 😄 ilişki uzun zamandır eşimin korkuları yüzünden olamıyo 🙈
Busucan Gzd Haha aynı durumdayız canım 😂 Eşime doktorun söylediklerini anlattıgım halde hala tereddütlü 🙈 Benim de yürüdüğüm pek söylenemez çatı kemiklerimin ağrısı beni mahfediyo sanırım bizde hastane yatışını beklycez 😐
AyeglnlAkgn Gzd ayy aynı durumdayız valla bende bekliyorum ne açılma var ne sancı 39-3 bitio bugün ama tık yok doktprum haftaya tekrar çağırdı bıgün tekrar durumu gözden geçiririz dedi hayırlısı tabi herşey geleceği günü bilio sıpalar ama işte beklemekte ayrı dert
Gzd AyeglnlAkgn yaa çok zor böyle beklemekte her karın ağrısını doğum sancısı sanıyorum , her an tetikteyim ama yok gelmicek heralde bizimki 😂