Sibelgokhan ulaşabilcen bi telefon numarası varsa mesaj da atabilirsin veya arayabilirsin olmadı başka iyi bi doktora görün benimde 8. Ayımda öyle bi olay geldi başıma erken doğum olur diye hemen oğlumun akciğeri gelişsin diye bana iğne yaptılar açılmam var mı diye bi bakıldı oda yoktu nişan dedi korkulcak bişey yok dedi eve geri geldim