Kizlar hayirli geceler, 3 mayıs adet günümdü ama 2 mayıs kahverengi akintim oldu adet geldi sanıp üzülmüstüm 3 4 saat devam etti sonra kesildi. Adet günümde hicbirsey yok adet belirtimde yok. Siz ne dusunuyosunuz ne olabilir. Test yarin yapmayi dusunuyorum gelmesse hakkimizda hayirlisi olsun insallah 🙏