Kızlar iyi geceler. Ilk gebeligim 29 haftalık.olduk çok şükür. Tecrubesizim. Bebeğim çok şükür cok hareketli ama hareketleri bir değişik. Sanki karnında zipliyor gibi yani beni bile kimildatiyor bazen hareketiyle yani oturduğum yerde ziplar gibi oluyorum. Umarım anlatabilmisimdir😆 titriyor bazen de karnimda. Çarşamba kontrolüm vardı doktorum herşey yolunda dedi ama siz dede öyle oluyor mu. Bebegin hareketi sizi de kimildatiyor mu. Karnım kimildiyor demek istediğim o değil vücudum tamemen oynuyor onun hareketiyle. Ve bu hareket tekme elinde değil de sanki zipliyor gibi karnimda. Biraz karışık anlattım ama umarım anlatabilmisimdir 😞 siz Dede oluyor mu böyle