Duygu2110 Merhabalar. 28 haftalık hamıleyım. Konusurken yorulma, Nefes darlığı ve çarpıntı yaşayan varmı aranızda??? Bugun tekmesını gögsumun altında hıssettım 🤦♀️
poyrazsmom_ Duygu2110 konuşmayı bırak canım heleki sonlara doğru oturduğun yerde öyle oluyosun istersen bi doğrul 1 adım at soluk soluğa kalıyo insan 😂 senin haftalarında da zorluk çekiyodum nefes alırken senle aynı
Kubraerbay Duygu2110 merhaba bende 26.haftadayım ve çağrı merkezi çalışanıyım eskiden hiç böyle değildi konuşurken nefesimi döndüremiyorum kalp çarpıntım oluyor genel olağan şeylermiş ama 😕
Merbe61 Duygu2110 evet benim bebekte gigusumun oraya çıktı konuşurken vs değilde aksam yemek yedikten sinra ölçek gibi oluyorum nefes alamıyorum daraliyorum çok da yemiyorum hemen sisiyirun artık bebek buyudu heralde yukarılara çıktı
Yavuzirem34 Bende 29 haftadayim konuşurken sesli biseyler okurken nefes nefese kalıyorum özellikle yemek sonrası
Nurunilkmucizesi poyrazsmom_ merhaba online görünce sormak istedim bendede oluyor 33. Hafta geçtimi sizin dogum yaptiniz i carpintida oluyormuydu :))
poyrazsmom_ Nurunilkmucizesi yok henüz doğurmadım bende bekliyorum inşallah 38 haftalık oldum☺️🙏🏻 Olmaz mı hemde nasıl çarpıntı+nefes darlığı arada böyle bayılacak gibi falanda oluyor şuan ama çok şükür tansiyonumda falan bi sorun yok yalnız bende akdeniz anemisi taşıyıcılığı olduğundan kan değerlerim düşük ilaçla yükselttik biraz onunda etkisi olabilir sizde de oluyosa doktorunuza ya da ebenize sorun ihtmal etmeyin her gebelik farklıdır😘☺️😍