Ben 4 ay orada Bayrampaşa kolan da Dilek acara gittim doktor ayrıldı vüris sebebiyle bende Nisa ya geçtim hep orada detaylıya girdim ikili test yaptırdım şeker testini felan orada yaptırdım berker diye doktor gelmiş 6 ay olmuş çok met ediyorlar bu arada tavsiye ederim bakalım doğumum nerde olcak ora pandemi olmuş ondan kaçtım nisaya geçerse vüris kolan da düşünüyordum Allah yardımcımız olsun canım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻