Bi kaç gün önce nisanım gelmişti dün gece hafif hafif sancılarım vardı sabah uyandım sancıdan bahsederken suyum geldi hemen dusumu aldım hazırlandım sakince gittim. Baktılar açılma var dediler yatırdılar lavman yaptılar suni bağladılar suyumun tamamını Akıttılar suni çoğaldı ve o zaman başladı yatarak suni almak çok zor kalkmamak için zor tuttum sonra ıkınmam geldi doktor geldi ne derilerde yaptım güçlü şekilde kafasını görür görmez doğuma aldılar elimden geldiği kadar güçlü ikindin ve oğlum doğdu herşey o anda geçti dünyanın en güzel duygusu allah herkese nasip etsin babasına çok severek baktım ve Aynı babası allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 39+2 de doğum yaptim🤲👼