Bugün Dr. Kağan Kocatepe’nin videosunu izledim orada eğer sakin bir bebek olacaksa anne karnında fazla hareket etmeyebilir, hareketli olacaksa fazla hareket edebilir gibisinden bir şey söyledi. Tabi kesin bilgi midir bilemiyorum ama iyi bir doktor sanırım ☺️