2017 doğumlu bı kızım var 2019 de tekrar hamile kaldım bebegım 10 haftada kalbı durdu kürtaj oldum şubatta hamıle kaldım yıne bebeğimin 9 haftada kalbi durdu kürtaj oldum. doktor 1 adet sonrası denemeye basla hamıle kalınca kan sulandırıcıya ıgne+ hap baslarız dedi ama yınede korkuyorum hap+ ıgne kullanıp yıne aynı şeyı yasayan var mı?