Ezgiii11 benim 12 yada 13 . Haftama kadar devam etti hep lekelenmem ara ara gelir di bazen kan gibi de geliyodu 3 doktora gittim progestan kullandim dusuk tehliken var bile demediler dusünün bu vurus nedeni ile klinimteki bir doktora gitmiştim lekenmemin bebeğin eşi asağda oldu için geldini söyledi sonra kesildi şuan çok sükür size tavsiyem lekelenmenin neyden kaynakli geldiğini öğrenmeniz ben 12 hafta dusuk tehlikesi var die korkuyla yaşadım