gunesveguney Astunazmn post üstte kalsin diye yaziyorum cnm. Bende dün regli günümdü test yaptim negatif adette olmadim bekliyorum
sdnrkya Astunazmn canım ben kan vermemiştim gecikmenin 4.gunu çıkmamıştı 9. gününde test pozitifti değerim 32 cikmisti
Yasemn1 Astunazmn benim son adet tarihim 23 ağustos idi ama geç döllenme olmuş 6 Eylül kabul etti doktor. Adet düzensizliğim vardı 2 ayda bir falan oluyordum
Nmtsfa Astunazmn canım, benim öyle oldu adetim 2 ocaktı olmadım test yaptırdım negatifti 12 gün sonra kan verdim tekrar pozitif çıkmıştı. Şimdi 15+5 gebeyim.
Cupcakee21 Evet benimde öyle oldu.Son adet tarihim 24 ağustostu ama doktor 2 Eylül olarak kabul etti ve ona göre hesapladık hep.Geç döllenmeden dolayı
Astunazmn Ya af bilmiyorum 🤷♀️ cok karışık bugun evde gene test yaptim negatif carsamba doktora gtcem ilac versin de en azindan adet goreym
esrAlp Astunazmn Astunazmn ilacı kan testi yapmadan vermesin ama kana gitmeden de en az bir hafta ilişkiye girmeyin ilaç kullancaksanız . Yasmini bıraktıkiktan sonra 3 ay da bir adet görmeye başladım ve enfeksiyonum vardı çok kötü ilişkiye girdikten yaklaşık 6 gün sonra Dr a gittim antibiyotik ve diğer ilaçlar için kan da gebelik bakıldı negatif çıkınca ilaçları fitilleri kullandım( bu arada başka hiç ilişki olmadı enfeksiyonnda olunca) bitip de üç ay ı da geçince artık öylesine test yapmıştım hamileymişim o kadar ilaç kullandım Dr içini rahat tut çok yeni bişey olmaz dedi ama insan üzülüyor
Sema-cetin68 Ben adetime iki gün kala kan verdim negatifti adetim epey geçtikten sonra hamile olduğumu öğrendim sende de olabilir ama çok da sevinme derim sonra hayal kırıklığı yaşama çok kötü bişey çünkü 🙂
gunesveguney Sema-cetin68 ne kadar gecmisti canim bende adet gunumde test yaptim negatif ama hala gelmedide
Sema-cetin68 gunesveguney bi hafta falan geçmişti ama ben adet olacam diye bekledim hep baktik olmuyo test yaptik pozitifti inşallah senin de vardir🤲
__birafitap__ Astunazmn canım ben adet hemen geçince kan vermedim ama gecikmenin 9. Günü 28di değerim 8. Günü cokk çok silik görmüştüm çift çizgiyi
Mineberna Astunazmn ben adetim 8.gğn geçti kan verdim 0 çıktı eve geldim 1 gün sonra idrar testinde ikinci çizgiyi gördüm tekrar kan verdim bebek yeni oluşmuştu doktor geç döllenme dedi
gunesveguney Sema-cetin68 yaaa insallah canimm bende beklemedeyim hala regl olmadim aspir yagi felan kullancam bende kullanmadan once bi test daha yapicam bakalim
Astunazmn Baharbal ay ne guzel ya bnm yarin 10 olcak ama sanmiom ya oldugunu yarin doktora gdcem bnde
Baharbal Astunazmn inşallah vardır canım benimde hiç ümidim yoktu adetim aşırı düzensizdi rahim kalınlaşmasından operasyon geçirdim ondan sonra 6 ay sonra hamile kaldım
Merveduyg Beeeeeennnn 🙋🏼♀️ Hastaneye gitti gebelik şüphem var dedim kan verdim negatif olduğunu söyledi ve meğersem gebeymişim bunu nasıl anlamadım hala bilmiş değilim 2 hafta sonra test yaptım evde çift çizgi çıktı
Merveduyg Astunazmn sanırım ya bende anlamadım bide sistit var bende oyuzden gitmiştim antibiyotik falan verdiler düzenli kullandım ve gece rahatsızlandı maydonoz kaynatıp içtim baya değişik bi aydı 🤣🤣