Bir hafta önce hastaneye gittim kanamam olmuştu ondan öncede idrar tahlili vermiştim doktor enfeksiyon gözüküyor dedi sonra muayene etti kanamamda enfeksiyondan dolayı oldugunu söyle fitil ve antibiyotik verdi ilaçları kullandım bir hafta geçti fakat dayanamayacak durumdayım aşırı bir kaşıntı ve yanma var ve bu yanma kaşıntı kanamamdan sonra oldu artık dayanamıyorum acısına yaşayan varsa lütfen bir öneride bulunsun nasıl geçer ne kadar sürer bu durum