Edauysun Kızlar 26+3 teyim gögsümde sızlama var ve bir damla kadar sıvı gelmiş akletimden anladım yaşayan varmı?
Nvn00 Edauysun Benimde 26+2 de geldi ilk devamı da geliyor hala. 28 haftadayım şu an. Peki göğsünden süt gelenlerde çatlama hassasiyet oldu mu ?
Edauysun Eylul_ siz kaçıncı haftadasınz? Yani normalmi bu zmnlarda tatlım bnde öyle sızlıyor diye bakaym dedm baktm ıslanmş ck az ama yinede işte hamile olnca stres😄
Edauysun nur_nurr yani görmedm ama su seklinde sanırım dedgm gibi iç çamasrmdan frkettm sızlama olnca