İlk hamileliğimde oğlum 36. Haftada doğdu 2. Hamileliğim ve oğlum olacak 31. Haftadayız bende korkuyorum erken olabilir mi acaba diye kız veya erkek bebekle alakası yok erken Doğumun tamamen annenin ve bebeğin o anki durumu ile alakalı rabbim hayırlısını nasip etsin