Kızlar selamlar
ben özel sektörde çalışıyorum bu korona virüs sebebi yüzünden 3.ayda 10+10 olarak rapor aldım. Mayıs ayı içinde sağlık ocağından 5 gün aldım. Özel hastanelerin rapor süresi varmıdır biliyor musunuz yada bu tür olayı yaşayan varmıdır bilgi verir misin