Eveett ben de cennet kokuluma kavuştum çok şükür 🙏🏼 çevremdeki herkes beni sezeryandan çok korkutuyordu bugün gördüm ki hiç de öyle korkulacak bir şey yokmuş 😌 dün gece 12 den sonra hiçbir şey yiyip içmedim sabah 07 de hastaneye gittim. Önce sonda taktılar takarken bir yanma oluyor yanma geçiyor 10 dakika sonra yanma geçiyor sadece bir rahatsızlık hissediyorsunuz. Ardından ameliyathaneye aldılar tansiyon aleti takıldı damar yolu açıldı anestezi uzmanı geldi ve belden iğneyi yaptı iğneyi kesinlikle hissetmedim sadece birkaç dakika sonra ayaklarımda bir sıcaklık ve uyuşma hissettim ardından operasyon başladı acı hissetmiyorsunuz ama dokunmaları basmaları hissediyorsunuz ben o sırada kendimi muayenedeymiş gibi düşündüm yaklaşık 10 dakika sonra bebeğim doğmuştu 🤗 odaya gelir gelmez hemen emzirdim çok şükür sütüm geldi. Süt için humana still tea almıştım içer içmez gazım da çıktı şimdi yemeğimi yiyorum oğlumun nazını çekiyorum ☺ Korkulacak hiçbir yanı yok sezeryan olacaklar gönül rahatlığıyla girsin meleklerini alsın kucağına 👶🏻😍